فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

دخترم فاطمه

شعرهای فاطمه

1390/9/1 8:26
نویسنده : مامان
2,378 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جونم ازروزی که رفتی مهدکودک چنتا شعر یاد گرفتی خیلی با مزه اون ها رو میخونی . با زبون خودت برات می نویسمniniweblog.com

پاییز

پاریزه پاریزه                          برگ از درخت میریزه

هوا شده کمی سرد              روی زمین پر از برگ

دسته دسته کلاغا               میرن به سوی باغا

همه میگن یک صدا              قال و قال و قال

niniweblog.com

گل شب بو

من گل شب بو هستم

یکمی کمو(کمرو ) هسم(هستم )

قیافم مثه (مثل ) ماهه

عمرم ولی کوتاهه

مرم (مهرم )به دل میشینه

عطم (عطرم ) تو شهر می پیچه

niniweblog.com

زینگالو

رفتم بچینم آلو                     دستم گزیده زالو

الهی بمیره زالو                  تا من بچینم آلو

زینگالو گالو گالو گالو (همراه با دست زدن )

رفتم بچینم انگور                     دستم گزیده زنبور

الهی بمیره زنبور                 تا من بچینم انگور

زینگالو گالو گالو گالو (همراه با دست زدن )

niniweblog.com

ورزش

تپلی میگه هر کی که همچین همچین نکنه  (دست به کمر خم و راست شدن )

دست هی ماز (باز ) نکنه و نبنده

مثل همه خم نشه

بشینه و پا نشه

گول می خوره گول میخوره (بالا و پایین میپری و دست می زنی )   

     niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)