فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

دخترم فاطمه

باغ ارم

1391/1/30 13:01
نویسنده : مامان
232 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر با بابایی و مامانیniniweblog.comرفتیم باغ ارم . من از اول باغ شروع کردم دویدن اونا بهم

نمی رسیدند. بعد هم رفتم تو جوب آب راه رفتم البته آب نداشت.

 بعد یک عالمه گل قاصدک چیدم . یک آرزو و بعد اونها رو فوت کردم .

رفتیم بستنی خوردیم تازه اونجا یک حوض داشت که من رفتم دستم رو توش شستم و آب بازی کردم. بعد هم مامانی منو برد کنار برکه ای که آخر باغ بود پر بود از ماهی تازه یک لاک پشت هم سرش را از آب کرده بود بیرون .یک عالمه بچه ماهی و قورباغه سیاه هم بودند . بعد هم همه با هم رفتیم سمت خونه مامان جون . اونجا من با آرشی بازی کردم بعد هم با niniweblog.comخاله

حلیمه رفتیم بیرون و ساندویچ کتلت خوردیم. خوش گذشت. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرزوهای رنگی
30 فروردین 91 12:38
سلام.اگر نقاشی را دوست داشته باشید میتونم ازروی عکس فرزندتان نقاشی بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید اگر خوشتان آمد میتونید بخرید کارهایم را در وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم بیایید وبرام نظر بگذارید موفق باشید
مامانی طهورا
30 فروردین 91 13:14
مامانی از عکسای فاطمه جونم بذار ببینیمش
مامانی طهورا
1 اردیبهشت 91 2:12
طهورا توی مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده میشه بهش رای بدین