فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

دخترم فاطمه

دختر سه ساله

1392/9/16 22:47
نویسنده : مامان
194 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
  
 
 
 
شهید کوچک
از توی خرابه‏های شام، صدای یه کودک به گوش می‏رسید. همه اونایی که در میون اسرا بودن، می‏دونستن که این صدای رقیه، دختر کوچک امام حسینه. اون حالا از خواب بیدار شده بود و سراغ پدرش رو می‏گرفت. او انگار خواب پدرش رو دیده بود.

 

اون وقت یزید، کسی که دستور داده بود امام حسین و یارانش رو به شهادت برسونن، دستور داد سر امام حسین علیه‏السلام رو به دختر کوچولو نشون بدن. وقتی حضرت رقیه علیهاالسلام سر بریده پدرش امام حسین علیه‏السلام رو دید، با فریاد و ناله خودشو روی سر بریده پدرش انداخت و همون جا، روحش به سوی آسمون آبی پرواز کرد. سلام ما به روح بلند او

 

اره دخترم . این کودک سه ساله ای بود که دوری بابا را تاب نیورد . نمیدونم با دل تو چه کنم و با دل خودم.

دخترم هر وقت روضه حضرت رقیه را میخونن تاب تحمل ندارم و اشکام مدام جاریه . میتونم درد اونو به خوبی حس کنم . امروز وقتی تو روضه حضرت رقیه را که تو مهد باهاتون کار کرده بودن میخوندی یک حالی شده بودم . اره من میفهمم بی بابایی یعنی چی . تا عمق وجودم میسوزه .

رقیه جان مرا در غمت شریک دان که بیش از ذره ای از قلبم نمیتواند دردهای بزرگت را درک کند .

یا زینب کبری تسلیت

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)