فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

دخترم فاطمه

مهد کودک

1392/9/5 10:58
نویسنده : مامان
227 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هر روز میری مهد . خیلی هم مهدتو دوست داری . امروز حتی کمی بیحال و سرماخورده بودی ولی با تمام اینها خودت خواستی که بری . هر چی میگفتم امروز را خونه بمون قبول نمیکردی و میگفتی از درسام عقب میفتم . هر روز هم یک کاردستی جدید به خونه میاری . دیروز یک نقاشی کشیده بودی و گذاشته بودی تو پاکت و برام آورده بودی . خیلی با مزه شدی و وروجک بعضی وقتها از کارات شاخ درمیارم . البته بعضی مواقع هم حسابی عصبانی میکنی منو ولی وجودت اروم بخش و زیباست . با همه وجود دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا (گل بهشتي من)
18 مهر 92 11:28
خدا فاطمه عزیزتو حفظ کنه. خانمی شما با توجه به سن دختر نازت باتجربه تر از منی و ظاهرا افکارمون شبیه همه.دوس دارم از تجربه هات استفاده کنم. از اینکه به وبلاگ محمدرضای من قدم رنجه کردی ممنونم و با اجازه میخوام لینکت کنم.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم . لطف داری خودتون حتما تجربه های بهتری دارید که من باید استفاده کنم .
مامانی درسا
26 مهر 92 3:09
فاطمه گلی آفرین عزیزم معلومه از همین الان میخوای شاد زرنگه کلاس باشی ...... همیشه سلامت باشی عزیز دلم .
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون تازه 12 تا کلمه جدیدم یاد گرفتم . بازم بیان پیشم