فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

دخترم فاطمه

دعا برای فرزند

1390/12/14 10:36
نویسنده : مامان
186 بازدید
اشتراک گذاری

اَللَّهُمَّ وَ مُنَّ عَلَىَّ بِبَقآءِ وُلْدى، وَ بِاِصْلاحِهِمْ لى، وَ بِاِمْتاعى بِهِمْ. اِلهى امْدُدْلى فى اَعْمارِهِمْ، وَزِدْلى فِى اجالِهِمْ، وَ رَبِّ لى صَغيرَهُمْ، وَ قَوِّ لى ضَعيفَهُمْ، وَ اَصِحَّ لِى اَبْدانَهُمْ وَ اَدْيانَهُمْ وَ اَخْلاقَهُمْ، وَ عافِهِمْ فى اَنْفُسِهِمْ وَ فى جَوارِحِهِمْ وَ فِى كُلِّ ماعُنيتُ بِهِ مِنْ اَمْرِهِمْ، وَ اَدْرِرْ لى وَ عَلى‏ يَدى اَرْزاقَهُمْ، وَ اجْعَلْهُمْ اَبْراراً اَتْقِيآءَ بُصَرآءَ سامِعينَ مُطيعينَ لَكَ، وَ لِأَوْلِيآئِكَ مُحِّبينَ مُناصِحينَ، وَ لِجَميعِ اَعْدآئِكَ مُعانِدينَ وَ مُبْغِضينَ، امينَ.

 niniweblog.com

خداوندا بر من منت گذار به بقاى فرزندانم، و به شايسته نمودن ايشان براى من، و به برخوردارى من از آنان. خداوندا عمر آنان را براى من طولانى گردان، و بر ايّام زندگى‏شان براى من بيفزا، و خردسالشان را برايم تربيت كن، و ناتوانشان را برايم نيرو ده، و بدنها و دينشان و اخلاقشان را برايم به سلامت‏دار، و آنان را در جان و اعضا، و هر كارشان كه به آن اهتمام دارم عافيت بخش، و براى من و به دست من روزى آنان را وسعت ده، و آنان را نيكوكارانى باتقوا، و صاحبان بصيرت و شنواى حق و مطيع خود گردان، و نسبت به اولياء خود عاشق و خيرخواه، و نسبت به دشمنانت دشمن و كينه‏توز قرار ده، الهى وضع فرزندانم اينچنين باد.
                                                                                                         امام سجاد (ع )



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)