فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

دخترم فاطمه

باورم نمی شود

1391/11/28 17:28
نویسنده : مامان
189 بازدید
اشتراک گذاری

 باورم نمی شود دختر کوچکم 5 ساله شده . 5 سال از عمرش را گذرانده . باورم نمی شود کودک نازنیم حالا بزرگ شده انقدر بزرگ که می تواند برای تولدش تصمیم بگیرد و مهمان دعوت کند.انقدر بزرگ شده که حرفهای مادرش را میشنود و در تصمیم گیری یاریش میدهد. بزرگ شده تا تنهایی های مادرش را پر کند . حالا دختر مادر بزرگ است و عاقل 5 ساله شده ولی به اندازه کودکی 7 تا 8 ساله همه چیز را درک میکند . دختر کوچکم بزرگ شد اما چه تلخ که غمهای زیادی را به دوش می کشد . برایت ارزو میکنم که شروع 5 سالگیت با شادی و نشاط و ارامشی دائمی در کنارم بگذرد و غم خانه دلت را هیچگاه نیابد و جز خدا کسی در قلبت ننشیند .عزیزم تو امدی در کنارم تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی.

از صمیم قلب دوستت دارم تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

قالب کودکانه
28 بهمن 91 17:33
سلام گلم اگر دوس داشتی با عکس فرشته ی گلت برات قالب وبلاگ درست کنم یه سر بیا نمونه کارامو بین خودم طراحی و کد نویسی می کنم هر جوری که بخوای با هر تمی که بخوای قالب درست می کنم راستی تقویم هم درست می کن اگر دوس داشتی نمونه کارای تقویم رو برات ای میل می کنم
هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 19:52
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدآرزومند ارزوهای شما
سودابه
1 اسفند 91 1:39
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک هورااااااااااااااااااااااا:از طرف من و نوهای گلم محمد متین و محمد مانی
قالب و گرافیک های کودکانه
1 اسفند 91 16:41
سلام دوست گلم اگر دوس داری باعکس کودک نارنینت برای سال نو یه تقویم ناز و خوشگل داشته باشی ما کار طراحی تقویم مخصوص کودکان را قبول می کنیم برای دیدن نمونه کارها به وبلاگم سر بزن من کارهامو خودم طراحی می کنم و از تقویم های اماده استفاده نمی کنم لذا شمامی توانید هر تمی که مد نظرتون بود یا هر طرحی که در سر داشتید را به من بگید تا براتون تقویم طراحی کنم قبل از ارسال فایل اصلی فایل تست را براتون می فرستم تا ایراد گیری کنید http://baby-graphic.blogfa.com