فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

دخترم فاطمه

تست پاییز در مهد کودک

1391/10/3 22:46
نویسنده : مامان
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . حالا که فصل پاییز داره تموم میشه و کم کم زمستون میاد همه مامانا میان مهدکودک البته یکی یکی و خانم معلم از ما بچه ها تست می گیره و اگه همه سوال ها رو جواب بدیم خانم معلم از اتاق جایزه ها برامون جایزه میاره ولی گفته جایزه همه مثل هم نیست . منم هر روز منتظر بوذم تا مامانم بیاد بالاخره یکشنبه صبح مامانم اومد مهدکودک و خانم معلم از من تست گرفت . چنتا شعر انگلیسی خوندم - شعر شاپرک - قرآن -جاگذاری -بزرگ و کوچک - جمع - انگلیسی و یک عالمه سوال دیگه . من همه رو جواب دادم و بچه ها برام دست زدند. بعدش خاله سعیده از تو اطاق اسباب بازی ها برام یک اسباب بازی خوشگل آورد . وقتی بازش کردم خیلی خوشحال شدم و به مامانم گفتم حیف شد بقیه بچه ها از این گیرشون نیمد . جایزه من هنر ماسه ای بود . باهاش چنتا نقاشی کشیدم که براتون میذارم.

این عکس جعبه کادوی منه

اینم نقاشیهایی که کشیدم البته با کمک مامانی مهربونم

 

اینم نقاشی پو هست که ناقص رنگ کردم اوه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی طهورا
10 دی 91 10:19