فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

دخترم فاطمه

پیراشکی

1391/3/2 13:59
نویسنده : مامان
211 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر با مامانی یک جعبه درست کردیم و یک عالمه کارت جایزه . تازه برای آرشی هم ساختیم قراره هر وقت یک کار خوب انجام بدیم مامان به ما یک کارت جایزه بده کارتامون که زیاد شد برامون جایزه میخره . بعد هم با مامانی خمیر پیراشکی درست کردم آخه من خیلی دوست دارم . من خمیر را با قالب های مختلف شکل میدادم و مامان آنها رو میپیچید . خیلی خوشمزه شده بود جای شما خالی بود. امروز صبح هم زود از خواب بیدار شدم لباسامو خودم برم کردم چون باید میرفتم مهد کودک برای جشن تمرین میکردم . نمیدونم تو چه قسمتی باید برنامه اجراکنم بعدا بهتون میگم خداحافظ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
3 خرداد 91 2:00
ای قربون این دخملی خوب برم من انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم ..... مامانی من شما لینک کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید دوست من

لینک شدید عزیزم ممنون
مهتاب
3 خرداد 91 10:43
█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ آفرین به فاطمه جون که به مامان خوبش کمک میکنه امیدورم روزهای خوشی در پیش روداشته باشید
مامانی طهورا
7 خرداد 91 14:36
نازی آشپز کوچولوی خوشگلم منم از پیراشکیات میخوام