فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دخترم فاطمه

بدون عنوان

1393/10/28 9:53
نویسنده : مامان
149 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که به مدرسه رفتی تا الان 4 ماه گدشته و دختر مامانی یک عالمه سواد دار شده . تا حالا دو تا دفتر مشق تموم کرده و دو بار هم امتحان داده . اولین کارنامش را هم گرفته . ولی نشد از کارنامه عکس بگیرم. هر روز سریع مشقاشو مینویسه و بعد با هم میریم بیروم. اوایل یکم تا دوست پیدا کردی اذیت شدی ولی حالا دوستای خوبی داری که باهاشون بازی میکنیniniweblog.com. معلم مهربونت خانم میر حسینی هم خیلی از پیشرفتت راضی هست . یریک فرصت مناسب عکس دفتر مشقت و کارنامت را میذارم.

هر شنبه پول توجیبی میگیری تا از بابای مدرسه برای خودت خوراکی بخری . اکثر روزها پولت را میدی دو تا پفیلا میخری . بعضی وقتا هم یکیشو برای من میاری. دختر نازم از بس مهربونه.جدیدا یاد گرفتی پولت را تو چند روز خرج کنی و این یک پیشرفت خوبه niniweblog.com.  

اوایل خیلی تو خوندن کلمات مشکل داشتی اخه فکر میکردی باید حفظ کنی niniweblog.com. منم حساس یودم .بعد فهمیدم نباید روی تو فشار بیارم باید بذارم خودت به نتیجه برسی .همینطور هم شد بعد از مدتی متوجه شدی که باید صدا کشی کنی این باعث شد که خوندن و نوشتنت بهتر بشه . نتیجه دیگه ای که برام جالب بود این بود که باید برای تو صبر داشته باشم تا خودت تجربه کنی . بعضی وقت ها ما مامانا حوصلمون زود سر میره و به این توجه نمیکنیم که شما ها هم باید خودتون یک چیزایی را تجربه کنید . البته هنوز هم بعضی مواقع یادم میرهniniweblog.com

 

               niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)