فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

دخترم فاطمه

جوراب

1393/2/24 12:23
نویسنده : مامان
440 بازدید
اشتراک گذاری

انروز صبح که از خواب بیدار شدی تا بری مهد من یک جوراب جدید پات کردم اخه هر چی تو اطاق را گشتم جوراب های قبلیت را پیدا نمیکردم .یکدفعه دیدم داری صدام میکنی . مامان مامان بیا کارت دارم

چیه عزیزم  چی شده

اخه چرا هر روز یک جوراب جدید پام میکنی ؟

اخه قبلیا را ندیدم

مگه برام جا جورابی نخریدی ؟

وای یعنی تو ...

بله دیگه شما منظم بازی در میاوردی من یادم رفته بود  . چکار میشه کرد بعضی وقتا ادم فراموش میکنه

پسندها (3)

نظرات (4)

زهرا - گل بهشتی من
5 خرداد 93 9:38
ان شا اله همیشه تو زندگیش منظم باشه این گل دختر.
مامان
پاسخ
ممنون
مامان ناهید
20 خرداد 93 23:04
سلااام عزیزم خوبید فدای فاطمه با اون شیرین زبونیهاش
مامان ناهید
20 خرداد 93 23:05
رمز به ما هم می دید
مامانی درسا
22 خرداد 93 2:13
عزیزمی دختر منظم من هزار ماشاالله