فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

دخترم فاطمه

عید نوروز

1393/2/6 22:41
نویسنده : مامان
561 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید مطلبام تنظیم درستی نداره ولی مهم اینه که خاطره های خوب را زنده می کنه .

نوروز امسال یک جای خوب بودیم جایی که سال هاست ارزو دارم سال تحویل اونجا باشیم . کنار قبر باباجون .

امسال دلم خیلی براش تنگ شده بود انگاری او هم دلش برامون تنگ بود . نمیدونم چی شد که سر از خونه مادر بزرگ در آوردیم . اونجا که بودیم به خاظر اینکه اونها ناراحت نشن نگفتم میخوام برم گلزار شهدا گفتم خونه سال را تحویل میکنیم بعد میریم ولی یک اتفاق جالب افتاد . ما سفره هفت سین را چیدیم و شما و سبحان تخم مرغ ها را رنگ کردین و همه جا را مرتب کردید . تازه قران هم خواندیم که دل همه برای گلزار شهدا پر زد . همه با هم رفتیم . امسال دیگه سال تحویل تنها نبودیم . امسال بعد از ٢٦ سال دوباره سال تحویل را با پدرم گرفتم در کنار خانواده دوست داشتنیم . اونجا قبر عمو کسی بالای سرش نبود شما غصه دار شده بودی هی می رفتی اونجا و برمی گشتی از بس ناراحت بودی کمی از وسایل سفره هفت سین را بردیم اونجا پهن کردیم

شما عمو را دوست داری اخه هر چی باشه به گردن شما خیلی حق داره دخترم . عشق تو به عمو محمد برمیگرده به هنگام تولدتت که علتشو میدونی

اینم یک عکس از سفره هفت سین قبل از سال تحویل

این گل های لاله هم تقدیم شما با عشق

سال خوبی داشته باشید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مهدیه
6 اردیبهشت 93 23:51
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
زهرا
7 اردیبهشت 93 11:11
ان شا اله بقیه سال براتون پر از برکت و خوشی باشه.
مامانی درسا
13 اردیبهشت 93 15:04
انشاالله همیشه خوش باشین عزیزم خوشحالم که سالتو اونطوری که دوس داشتی شروع کردی ..... خدا بابا حونو بیامرزه
مامان
پاسخ
ممنون خاله عزیز شما هم سال خوبی داشته باشید
مامان ناهید
13 اردیبهشت 93 23:33
سلام خوبید؟ چقدر قشنگ اسم فاطمه رو تو پست ثابت توصیف کردید منم عاشق اسم فاطمه هستم به نظر من بهترین اسم دنیاست چون پراز معناست پراز راز ورمز است بهتون تبریک میگم که چقدر روشنفکرید اسم دختر من هم فاطمه هست خوشحال میشم با هم اشنا بشیم فاطمه جون مثل اسمش زیبا وبا وقار هست خدا براتون حفظش کنه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ من سر زدید . با افتخار لینکتون میکنیم.
مامان ناهید
17 اردیبهشت 93 10:38
سلام مامان فاطمه جون خوبید چقدر خوشحالم کردید که قابل دونستیداومدید پیشمون ممنونم از راهنمایی ودعای خوبتون منم با افتخار لینکتون کردم ببخشید شربت آبگرم چیه من تا حالا نشنیدم
مامان
پاسخ
ممنون خواهش میکنم